Lundi

salut. helt vanlig måndag idag. idag på hemkunskapen bakade vi morotmuffins, mår fortfarande illa :S allså, dom var sjukt goda och så, men de var väl de som var problemet ;)
måste också bara kommentera astrids och mitt skitfina solo på poison, de var inte lite fint de ! våra sångröster var ju också dom bästa, men inte mest seriösa. jo, astrid och jag ska nog satsa på sångkarriären. (är på väldigt ironiskt humör just nu)
såg "härmed förklarar jag er Chuck och Larry" nyss, tvingade mig att ta en paus från franskapluggandet (prov på onsdag) eftersom filmen ska lämnas in imorgon.. den var väldigt rolig, jessica biel var väldigt bra i den!
men nu måste jag sova, ha en grejt natt!
hare gott ;)

au revoir

image254
yes, ylva tar biologin seriöst.


Kommentarer
Postat av: astrid

och du som absolut skulle ta den längre vägen! XD

2008-02-12 @ 17:51:42
URL: http://www.mignon5.blogg.se
Postat av: Ylvis

JA, helt seriöst;P
Vacker bild, kanske inte

2008-02-15 @ 18:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0