måndag´

jaha, då vare måndag =)
har inget intressant att skriva om, egentligen. sitter och pluggar just nu, har världens jobbigaste vecka den här veckan. teven var på imorse, den står utanför mitt sovrum och mamma sätter alltid på den på morgonen, och då hörde jag att dom prata om ungdomar som blir utbrända på nyheterna... hade matteprov idag, de gick ganska bra , tror de luktar liite MVG däära, eller kanske VG iaf :)
de sorgliga den här veckan är då att jag måste skippa mina träningar för plugget, och för att hinna packa, för på fridayyyy åker jag till Florida! de är lite speciellt de för mig, för jag har en massa gamla minnen från Florida eftersom jag vart där när jag var mindre.. ! så de här ska bli jättehärligt =)
såg på Grey's anatomy förut, är lite lätt deprimerad nu, för en kille som var jättesnäll sprängdes i luften:(
måste lära mig att de inte är verklighet, men jag kan inte sluta tänka på de nu... aja !

image270

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0