Uppdatering

Här kommer lite uppdatering, anledningen till att jag inte skrivit på ett bra tag är att jag råkade krascha min data i söndags, eller inte bara min, jag kraschade alla i huset , så jag har inte kunnat vara på internet.. men nu så! internet är iförsig fortfarande helt stört, eftersom de funkar i cirka tio minuter, sen går de sönder, sen funkar de igen o.s.v. men iaf, här kommer lite bilder från veckan =) hah, kan inte säga att jag vart särskilt nyttig denna vecka, eftersom astrid drog med mig till pizzerian, och fettisdagen var ju i tisdags såå  ;D

cg's pizzeria
image247

semledagen 'fettisdagen'

image248


Kommentarer
Postat av: Saga

ser gott ut! ja vill oxå haaa!!!!:P

2008-02-08 @ 23:19:28
Postat av: Amalia

MUMS, Gud vad jag blir sugen på P-I-Z-Z-A

2008-02-09 @ 17:29:45
Postat av: Y

Stine goes semla goes fat?
heh not...

Jag ser ju normal ut på bilden, inte..

2008-02-11 @ 16:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0