ajj

idag var de måndag igen. hade gympa första lektionen och vi körde fotboll =) de va askul, ända tills jag gjorde illa foten. njae, tårna vare mer. de låter jättemesigt att jag gjorde illa tårna, men de gör sjuukt ont!! :S har lärt mig att aldrig spela fotboll barfota igen, även om de är jätteskönt att springa barfota annars =) sparkade på den hårda bollen precis samtidigt som en annan gjorde de. blev ganska skraj dära, ska ju till åre på onsdag! 

hade hemkunskap sista timmen, och de var faktiskt kul :P vår vanliga, tråkiga Hkk -fröken var sjuk, så vi hade vikare. så vi hade ingen en timmas trist genomgång, utan vi lagade chili con carne . var i grupp med astrid, vi var värsta kockarna! hah, vi var klara typ 45 min tidigare än alla andra, så vi fick gå då . vi var fett seriösa.
hare goddish.

Kommentarer
Postat av: BUENA

Hoppas foten blir bättre tills du ska till Åre. :D

2008-01-22 @ 18:50:45
URL: http://buena.blogg.se
Postat av: Julia D

Jag gjorde också illa foten på idrotten och jag har för mej att det var av samma person... vi kanske kan starta en liten grupp och ge tillbaka, haha=)
Ha det bäst i Åre! Kram

2008-01-22 @ 20:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0