Åre =)

jaha, så var de skola igen :/ fick värsta sömnchocken imorse när alarmklockan ringde vid sju, tänkte "varför har jag ställt klockan så tidigt?". det var en helt vanlig skoldag, och helt vanliga lektioner. meen det hände en mkt rolig grej, arne kom till våra skåp och sa "kan du komma hit" och jag trodde jag hade gjort ngt dåligt typ, men jag fick veta att jag och fanny kommit med till ÅRE! den 23 januari =) vi stod på reservlistan innan, och jag trodde aldrig jag skulle komma med, för de stod typ ganska många innan mig på listan, men de här blir ju skitkul! ellen kanske också kommer med, hon står nu först på reservlistan.. så, så fort nån hoppar av eller blir sjuk får hon också komma med . de ska bli skiitkul! trodde de var i frebruari, men de e ju bara om ca 2 veckor ! 
btw, ellen var här nyss och lyckades stänga av strömmen i hela huset när hon stoppade ner en kniv i brödrostenxD livsfarligt jö! det var skitmörkt .
image220

neej, nu ska jag byta om för första träningen på drygt två veckor, ska springa utomhus i regn :/ men det är skönt att träningarna kommit igång igen iaf =) skönt att röra på sig ,

hare grejt  

Kommentarer
Postat av: BUENA

Tur för er som kom med i sista minuten ;D

Gjorde Ellen det? ;D Haha livsfarligt! :D

2008-01-08 @ 19:25:03
URL: http://buena.blogg.se
Postat av: NAKET.se

Vinn läppbalsam från Carmex. Läs mer i min blogg!

2008-01-08 @ 20:38:47
URL: http://Majdas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0