att duscha

är så himla sköönt att duscha =) blir hypnotiserad av de, tills mamma ropar "är du inte klar snart, du har ju duschat en halvtimma!". jahapp, så gick de me míljön dessutom.
idag har jag iaf pluggat (se förra inlägget), men jag hann faktiskt me en massa annat :) min barnflicka som jag hade för många år sen kom förbi med sin pojkvän, kulkul, pratade lite och dom sa att dom vart i åree och jag ska ju upp dit nästa vecka för första gången så jag frågah lite om hur det var där, och dom sa att de var jättefint och allt de där, fina långa backar, men nu när de är så varma vintrar blir de ju så isigt i backarna och jag hatar ju isiga backar, de ska vah pudersnö, så himla härligt..  har fortfarande ett "minne" från en gång i Idre för några år sen när de var så isigt att jag var rädd att trilla och bryta benet ellr nåt sånt, och jag stanna mitt i backen och våga inte åka ner, men sen blevre störtlopp ner, haha :P fast jag var ju mindre då, så jag är ju lite duktigare nu xD
och syster och jag såg "I know who killed me", den var konstig, tyckte inte den var så bra. kul vare ju att lindsay lohan var me .

aja, nu ska mitt hår torka, sen ska jag sova ! =)
hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0