enjoy !

Idag starta de, Gossip Girl! =)
har inte läst böckerna då, men hört av andra att dom är jättebra, och första avsnittet på teve var ju väldigt bra, de är ju samma skapare som till OC, Josh Schwartz, som gjort serien så jag enjoyar programmet helt enkelt ;) dagens ord: enjoy
annars har jag vart i skolan som vanligt, tjuvätit av daimglassen som låg i frysen, och ikväll var det träning. första träningen på 1,5 vecka eftersom jag gör illa mig hela tiden just nu.. ryggen, foten och tummen , hah, tummen räknas kanske inte.
just de jah, idag på lunchen hade vi diskussion om jag var blond eller cendré, själv tycker jag att jag är väldigt blond, men de fanns fler åsikter om det ;)
enjoy life!

Kommentarer
Postat av: astrid

Jag har börjat blogga igen!
Kolla in den!

2008-01-30 @ 17:24:47
Postat av: Julia

Blond, hello! =)

2008-01-30 @ 17:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0