film,

hejsan hoppsan,
sov länge idag, tills mamma tjatade på mig att gå upp. satte mig framför MTV och såg top20. hade mkt ont i huvudet, haft det då och då i två dar. förresten, jag ska kanske söka prao på MTV, fast jag tror de sänds i london, så jag kanske ska praoa på The Voice ellr NRJ. Ska iaf försöka, för amalia och jag fick ju inte praoa på bolibompa :/ bakade en kladdkaka oxå, fast den blev inte kladdig, bara god. =)
var nyss och hyrde film, som jag, ylva och astrid ska kolla på sen hoss ylva. ska bli kul, hyrde I know who killed me med lindsay lohan och Ett öga Rött. Skulle först hyra Ciao Bella men den var slut, ellr ja, de fanns ett exemplar kvar i butiken som dom inte visste var den låg. så de blev dom hära.
hare gott, ska äta midda nu .

image224  image225

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0