fredag ,

Skönt med helg igen. orkar inte med skolan. jo, men jag är bara väldigt skoltrött och väldigt lat:P
de har vart mkt tänka över, om jag skulle åka till åre ellr inte, för min morfar fyller 75 år samtidigt, och sen i tisdags har jag typ ändrat mig hela tiden. vill ju göra både och, så jag har kommit på en mkt bra lösning. åre-resan är då allså med skolan. jag åker upp dit samtidigt som alla andra, men jag åker hem en dag innan dom, morgonen samma dag som morfar fyller 75, så att jag krm hem till hans födelsedagsfirande. åker hem med antingen tåg eller flyg. skulle vilja flyga hem, de skulle vara mkt skönare, men jag vet inte hur dte blir. de blir iaf två mkt sköna skiddagar i Åre =) har aldrig vart där :O tkr att man borde varit de, när man bor i sverige^^ ska åka åtta timmars buss dit, med fanny ellen, hanna och resten av alla på högstadiet som ska följa med. nästa år har vi bestämt att amalia, jag, ellen, ylva, julia, fanny och astrid(?) ska anmäla oss första dan så vi alla kmr med, anmälde oss lite sent iår .

har städat hela huset idag, för att smöra extra mkt för mamma och pappa så de var säkert att jag skulle få åka =) dom som har ansvaret för den här lilla roliga trippen vägrade ge mig lägre pris på resan, även om jag ska åka mkt tidigare än alla andra, dom bah "då kan vi ju lika gärna ge platsen till någon annan som betalar FULLT pris". skit. så nu hjälper jag till extra mkt hemma för de.

nej, nu är jag skittrött, hare bra.

                    image223

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0