har tråkigt^^

Ta närmaste bok, slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"slangbella. Pappor fick teckningar av sina döttrar som egentligen"

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
inget

Vad var det senaste du såg på TV?

Let's Dance

Utan att se efter, gissa vad klockan är?
23:00

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
klocka som tickar

När var du senast utomhus och vad gjorde du?
var ute med hunden för ca en timma sen

Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
min kompis storasyrras blogg

Vad har du på dig?
Svmörka jeans, fleecetröja.

Drömde du någonting inatt? I så fall - vad?
hade sömnproblem, så jag krm inte ihåg.

När skrattade du senast?
framför teven

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
ingt typ. jo, två affischer.

Har du sett något konstigt på sistone?
näe

Vad tycker du om den här utmaningen?
???

Vilken var den senaste film du såg?
öh, krm inte ihåg. typ High School Musical:P

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
allt.

Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
nääe:P

Tycker du om att dansa?
på fest, ja. =) alla som inte dansar är våldtäktsmän

George Bush?
= president

Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ja! vill flytta till USA.

Har du pojkvän/flickvän?
nope.

Är du kär?
njae, inte kär..

Hur tidigt stiger du upp?
imorse: halv 7, men imorrn blir det nog 10

Vem/vilka vet mest om dig?

min syster

Gillar du att slåss eller?
absolut, när jag är arg^^

Vad ska du göra ikväll?
sova

När var du senast riktigt full?
hah

Är du seriös?
ibland

Hur många syskon har du?
2

Isåfall, vad heter de?
b och k

Vilken färg har du på håret?
Blont

Och frisyren, hur ser den ut?
halvlångt m lugg

Vad har du för färg på ögonen?
blå/gröna

Vad vill du ha för färg på ögonen?
Bruna!

Vem är snyggast i världen?
haha, har nog inte träffat den personen än

Vem är b
äst just nu?
ellen :D

Använder du hårspray?
näe,passar inte i mitt hår.

Favoritserie?
OC, Gossip Girl

Sommar eller vinter?
summer

Vad längtar du till?
florida på sportlovet

Vad tycker du om ditt utseende?
mkt tankar om de..

Varför fyller du i detta?
har tråkigt

Vad heter dina husdjur?
Bosson^^

Humör just nu?
Trött, ont i huvudet

Favoritgodis?
choklad

Sommarplaner?
allsång ´! hah, näe men jag vetinte.

Sparare eller slösare?
sparar så jag kan slösa.

Bästa film?
Hitch. typ.

Rädd för insekter?
halvt ,

Vad gör du om du får hicka?
hickar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0