hemma!

heej ! känner på mig att de här kommer bli ett långt inlägg..
alltså, kom hem idag från åree ! har haft så jäkla kul där, att jag kände mig så deprimerad över att åka hem ! haha, höjdpunkterna där med fanny, ellen och hanna var ju vårt sätt att åka lift på , haha. och fulla norrmän på bussen, golvmopp ffs! haha, nääe har haft så kul på länge ! och de var jättefint att åka skidor där, är inte van vid så stora backar =p utsikten var värsta fiin, har tagit en massa kort på de med mobilen, lägger kanske upp lite bilder senare. igår körde vi tecknet i stugan, även kallat kotten, jag och hanna förlorade och vi körde me straff, så vi fick sprnga barfota i snön, runt huset, haha. iskallt. och, hanna fyllde år däruppe igår, så vi fick en frusen marsipantårta av ledarna =p har ätit så sjukt mycket godis, passade på eftersom jag godidstrejkar, men jag fick äta den här helgen. men jag är förvånad över att jag inte spytt än :P de har snöat nästan hela tiden, så de var pudersnö i backarna, jättehärligt att åka i. de som var lite deprimerande var då att åka från den halvmeter höga snön, och komma hem till ett pissväder, dvs mulet och tråkigt. men nu är fanny, hanna och ellen kvar där iaf med 110 pers till från skolan, jag fick åka idag iställeyt för imorgon, för jag skulle hem till min morfars 75-årsdag.=) de enda bra med att jag åker en dag innan alla andra är att jag slipper städa stugan, och att jag slipper den dryga 10timmars-bussresan, som jag tkr är ganska mysig ändå. men jag missa kvällsåkningen .. skulle kvällsåkt igår, men de blåste för mycket, så dom stängde liftarna..
idag när jag skulle flyga hem från åre så krångla de jättemkt, när jag satt i flyget och den åkte jättesabbt på startbanan, och den precis skulle lyfta från banan så hörs det tre BANG, och då visar de sig att motorn hade gått sönder, och att dom var tvungna att laga planet och allt. så ´jag fick vänta i två timmar till och köpa helt nya flygbiljetter till ett annat plan... tänk om vi hade flugit upp i luften med den söndriga motorn :S... så det har varit en intense dag, gick upp halv 7 imorse och jag sov bara i fyra timmar inatt, så jag är skittrött. men jag tänkte bara meddela att jag absolut ska åka nästa år ! och, har köpt världens snyggaste åre-tröja ! hahaa !
nu ska jag se på fiilm! hare bra, för de har jag haft!
ÅRE 2008

Kommentarer
Postat av: BUENA

VÄLKOMMEN HEM STINE!

2008-01-26 @ 22:33:23
URL: http://buena.blogg.se
Postat av: Frida

Asså när jag fixade min design provade jag lite bara med olika färger om man går in på design och sedan på redigera stilmall finns det massa text där, vid color: kan man prova lite olika färger att byta och där det kanske står olika textsnitt kan du ändra färgkoder hittar du här: http://www.webdesignskolan.com/html/grunder/testa_bakgrundsfarger.htm
och olika textsnitt kan du ju kolla på word men jag tror att julia kan lite bättre än jag hennes design är ju jättesnygg och jag tror i alla fall att hon gjort den själv

2008-01-27 @ 00:39:02
URL: http://www.fekdahl.blogg.se
Postat av: Emma

Kan du kontakta Erica så att hon tar med sig cd skivan

2008-01-27 @ 16:00:00
URL: http://emma93.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0