måndag,

så vare måndag, inte så kul. hatar att gå upp på morgonen, runt sju, och dom dagar jag ska gå ut med hunden (onsdagar, fredagar) måste jag gå upp halv sju. och jag har seriösa problem med att gå och lägga mig tidigt, jag bestämmer mig alltid för att gå och lägga mig kanske senast halv 11, men så sitter jag ändå upp till 11, halv 12. så de´t är inte så konstigt att jag är sjukt trött i skolan jämt. fast de är ju alla.
idag var det iaf en helt vanlig måndag, ingt kul hände, har börjat med hemkunskap den här terminen :/ HATAR hemkunskap, de är bara kul när man får baka! dessutom är det typ väldigt svårt att få bra betyg i ämnet.
nu har pappa beställt flygbiljetterna från Åre iaf, de kostade väldigt lite :S att åka tåg kostade typ 600 kr, men att flyga hem kostade bara 335kr .. så de blev flyget =) mkt skönare dessutom!

eftersom jag gjorde nästan alla läxor igår, är jag ganska rastlös nu. ska nog ringa astrid och fråga om hon vill följa med ut på en promenixx.. ciao bella!
                                            
image229

här är min outfit för dagen, ja =) ville bara visa min fiina skogsmulletröja, haha.
från Gina Tricot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0