onsdag & plugg

Här sitter man då och försöker plugga.. skippade konfan för att plugga till proven; engelskaprov imorrn och kemiprov på fredag. ska försöka höja mig i kemi.. hade G innan :) men nu såå!
och vecka 7 kommer jag vara helt död, då har vi tre prov! det är inte ens tillåtet, vi får bara ha högst två prov i veckan!
men de skiter lärarna i . och sen måste jag börja skriva på ett föredrag jag ska hålla på onsdag .
de är inget bra teve-program ikväll heller :S tråkig dag.
hare bra !

image239



Kommentarer
Postat av: Julia

Men Kristin Brändström, ROOMSERVICE går ikväll...

2008-01-30 @ 17:38:59
Postat av: Anna-Karin

Plugg,plugg,plugg .__. Fast jag har bara ett prov denna veckan :D Men skolornas högsta dream är nog att ta kol på eleverna XD

2008-01-30 @ 17:43:55
Postat av: Tude

ja säger ju d... lärarna tror inte att man har nåt liv efter skolan!! men vi alla har mkt just nu.=)

2008-01-30 @ 18:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0