piinsamt =)

ska till petruskyrkan om en kvart, julia och malan har dragit in mig in en pjäs som dom är tvungna att hålla på ungdomsmässan , haha. varför ställde jag upp? för att jag alltid måste vara med på pinsamma grejer , såklart ;) kommer ihåg när jag höll föredrag med amalia i sexan, men vi skrattade bara, och kunde verkligen inte sluta skratta, och en pjäs som vi höll i femman eller sexan, vi skulle sitta och fiska typ, men då börja vi skratta också =) ingen fattate ngt, så jag undrar hur dehär blir, ska spela gangster först som slår ner astrid, sen ska jag spela fjortis som hjälper henne.
hare bra, nu är de bråttom!


Kommentarer
Postat av: Amalia

haha det gcick ju bra! :D
MEN DET BRUKAR JU GÅ..... INTE SÅ BRA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D

2008-02-01 @ 17:03:25
Postat av: bajsuungeeeeeeeeee

Sluta klaga på att jag inte kommeneterar!!!XD

2008-02-01 @ 20:11:49
Postat av: bajsuungeeeeeeeeee

Sluta klaga på att jag inte kommeneterar!!!XD

2008-02-01 @ 20:12:32
Postat av: astrid

det gick fettbra! ni slog ner mej väldigt naturtroget!

2008-02-01 @ 22:02:33
URL: http://www.mignon5.blogg.se
Postat av: stine

tänkte bara avslöja " bajsuungeeeeeeeeee"ns identitet, de är hanna andersson ovan =)

2008-02-02 @ 22:23:19
URL: http://stiine24.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0