roligaste kvällen <3

Jaa , det började igårkväll när jag försökte övertala mamma om att få sova över hos a-k, men de fick jag inte för jag skulle gå och lägga mig tidigt av ngn anledning, jo, för att de är skola imorgon, och hon tyckte jag skulle vänja mig med tiderna på morgnarna, och att jag inte skulle lägga mig så sent.. men sen så sa jag att vi skulle bli väckta typ halv 8 av a-k´s föräldrar (which was a lie) och då fick jag , men vi gick iaf upp 9.00. så jag fick skjuts dit på kvällen. Från början var de bara en filmkväll, men så skulle alla sova öveer . vi såg på High School Musical, den är så sööt ! älskar den filmen :) astrid bestämde sig för att sova över hon också, så vi gick på en liten kvällspromenix hem till henne och hämtade grejerna som behövdes. pratade om gamla minnen :P somnade ca halv 3 efter att vi lugnat ner oss , och gick upp 9, vilket jag tycker va mkt duktigt av oss .
sen gick jag hem och dumpade mina grejer, och gick till mörby c och tog bussen till erica, för jag, erica och emma skulle träna på vår uppvärming vi ska hålla på gympan. skulle ringa när jag kommit av bussen, så dom kunde hämta mig, men av ngn anledning går det inte att ringa ellr messa från min mobil, andra personer kan bara ringa och messa mig. så jag fick gå runt och leta efter ericas hus tills hon ringde mig.
efter att vi tränat på uppvärmningen åkte jag till täby c för att träffa hanna där. haha, när vi kom på bussen stod det ngn tant i mittgången och skrek typ "..dom borde hängas!!" med en jättepipig röst :S sen när emma och erica gått av bussen och jag satt kvar ställde hon sig upp igen precis framför mig och skrek "och förresten, vem bryr sig om vad drottning silvia har för nagellack?!". de satt personer och filmade allt, så crazy var det. 
i täby köpte jag ett par gråa tights och en macka. och imorrn börjar skolan :/ orkar verkligen inte, men tur äre att jag åker till florida om mindre än 2 månader! =) men imorrn måste jag gå upp 7 , för skolan. men jag har iaf haft ett jättekul lov . och har sovit jättemkt, har vart skönt.
hare braa !!!


Kommentarer
Postat av: BUENA

Om du blir medlem på ellos.se så får du katalogen :D

2008-01-07 @ 18:18:42
URL: http://buena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0