shoppa=)

heej, har storshoppat idaag =) ellr, för mig äre det iaf! åkte in till stan kanske halv ett , med hanna. har köpt;
- en svart halsduk ; Gina Tricot
- en grön sjal; Gina Tricot
- en t-shirt med tryck ; Gina Tricot
- jeans ; Gina Tricot
- svart tunika; Manhattan

Va mkt de var från Gina Tricot , haha. nejmen jag hitta så mkt fiint där, är jättenöjd  :D har letat länge efter jeans, är ganska kräsen me dom, iaf på mig, hahaa. hittade allså dom på GT.
fast annars är jag ganska försiktig med att shoppa på GT, för typ alla köper kläder därifrån, och jag gillar inte att köpa likadana kläder som andra , men de går ju typ inte xD
åt på McDonalds för där ere ju ganska billigt , vi fick vänta skitlänge för att få sittplats. , men jag blev illamående när jag åt, när jag tänkte på att de var tredje gången jag åt där den här veckan :S äter liksom nästan aldrig där annars, och nu tre gånger på en vecka ! nääe, kändes inte rätt . skönt när träningarma kommer igång igen.
åkte hem runt 6, skulle egentligen vart hemma tidigare för att jag skulle göra middag idag, men jag hann inte , så jag fick sköta disken istället . haha, nu skrek pappa till , för nån gjorde mål på hockeyn. aja, vi åt tacos till midda iaf, intressesmurfarna hoppar men de va gött! tyvärr förstörde jag de med att ha ätit glass innan, så jag var inte alls hungrig. men, ska typ ut med hunden nu på promenix, imorrn blire kanske filmkväll. :)
hare bra!!


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Haha tacos! det är gott men jag har börjat tröttna... Haha vi är inte så varierande i min familj så... jaa varje fredag äter vi tacos XD
Wiii Filmkväll!

2008-01-05 @ 22:17:16
Postat av: Amalia

Jag måste få se dina snygga nya kläder. jag kan oxå må illa av mcdonalds mat det är väl typ äckliga grejer i. Guud vilken tråkig komentar men stellan psykar mig.

ses :D

2008-01-05 @ 22:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0