sköna lördag,

imorse sov jag till 10, och skippade träningen. hade ont i ryggen, har typ sträckt den ellr något, och kände mig för övrigt lite hängig... men sen gick jag ut med huden och piggnade på mig lite. började ta fram kläder till åre på onsdag, alltså jacka och täckbyxor o.s.v.. och blev ganska sur där, när mamma tvingade på mig tusentals av hennes gamla skidkläder bara för att mina hade växt ur mig .. heh. så jag var verkligen på dåligt humör då, och typ "hatar dom här täckbyxorna!" betedde mig mycket barnsligt, menmen =) jag var faktiskt trött och mådde inte jättebra.
men sen mot kvällen såg jag på fiilm, "the Sisterhood of the Traveling Pants", den var helt okej, men boken är mkt bättre! men den var liksom mysig, har alltid gillat Bridget mest i den. hon var liksom mest spännande. sen runt halv 10 gick jag till ylva, tog en portion glass och vi tittade på en film som gick på teven, typ en parodi på "Stoltethet och fördom", den var ganska kul =) sen såg vi lite på vänner, och sen var klockan halv 12 och vi var trötta, så jag gick hem.
 
gonatt!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Såg också på den men bara på slutet!

2008-01-20 @ 09:30:34
URL: http://emma93.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0