söndag .

tjeena =)imorse när jag vaknade snöade det ! jättemysigt jö! jag väcktes tidigt av mamma och pappa, halv 10, för dom tkr jag ska komma in i "rytmen" för skolan. hämtades halv 11 av A-K och astrid, för vi skulle på ngn gudsttjänst i Djursholm.. de var inte så kul, höll på att somna.. funderar nästan på att hoppa av hela den här konfagrejen, har inte riktigt tid  med konfaläsning 2,5h varje onsdag efter skolan + att de är ganska tråkigt ibland. men man får konfapresenter :). dessutom tror jag inte på allt dehär med gud.

har precis ätit taco-lunch och ska typ ringa astrid snart för att åka pulka , haha. tkr de e jättekul :P men just nu är de bara en massa småbarn där, som springer ivägen, så vi ska vänta lite först, tills dom åkt klart. sen blire tåg ! :)

hare braa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0