torsdag och TAGGAD!

idag har de vart en helt okej dag, faktiskt =) efter skolan gick jag hem, va hemma i en halvtimma, och sen stack jag på träning, men jag gjorde ngt me ryggen på träningen så det gör jätteont =(
efter träningen var det bara att käka och duscha, sen skulle jag till gården på informationsmöte om Åre, och möta fanny, ellen, erica och hanna där. och efter att mamma vart där och pratat med typ alla föräldrar, tykcte hon mkt bättre om att jag skulle åka, innan var hon liksom "du får inte dricka! och du vet att det här är väldigt dyrt va?" men sen när hon fick prata me nästan alla föräldrar som fanns, och hörde att dom som drack sprit blev hemskickade med tåg nästa dag, blev hon glad . haha. och har jag sagt att jag tycker den här resan ska bli så sjukt kul ?! de ska finnas bastu och teve i stugan, och guu va kul dehär ska bli, är så sjukt taggad! ska köpa skidhjälm i helgen, mitt huvud är ju värsta stort :S

nu ska jag duscha iaf, gonatt alla årebarn!
pusss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0