Trevlig dag :)

Idag har jag haft en treevlig dag =9.
Gick upp runt 12, titta på teve till typ halv 2, sen gjorde jag mig iordning för bion . Det är nämligen så att jag köpte ett presentkort på SF till syster i julklapp, att jag skulle bjuda henne på bio nån dag och att hon fick välja film, så vi åkte till täby så vi var där halv 4.. sen åt vi sen lunch på McDonalds, trots att jag inte var hungrig, och hämtade ut biobiljetterna.. vi gick runt lite i täby , och när vi var inne på Indiska så såg jag att vi var sena :S så vi sprang till bion , och stod i jättelång kö för att köpa popcorn och cola , och precis när vi kom in började filmen.! tur att de är så mkt reklam i början =) vi såg "Enchanted" (förtrollad), och den var värsta gullig =) Allså, rolig också. verkligen sevärd ,
när vi kom hem ringde jag nåra och sa att vi skulle åka pulka. för de e ju snöö för första gången typ. Fast de va ganska lite snö i backen, så de gick inte så snabbt.. sen blev jag värsta rädd, för de stod att mitt sim-kort hade åkt ur mobilen, så den gick typ inte att använda, så jag gick hem för att kolla på det, men simkortet låg bara lite snett , så det var inget problem dära :)
Just d jah, pratade med astriid som precis kom hem från Östersund =p har ju inte träffat henne på hela lovet, så de blir kul imorrn . ska kolla på nåra OC-avsnitt nu.
hare bra!

image219

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0