Farmor :)

Jaoo, orkade inte skriva så mkt och lägga upp bilder igår men jag är iaf hemma nu igen :) efter tre veckor på segelbåten. det var väldigt kul måste jag säga. träffade en massa kusiner igen, och det var tropisk värme utomhus! det heter typ tropisk värme när det inte blir kallare än 20 grader under natten. och i vattnet var det 21 grader, kändes som medelhavet juh :P haha, nästan i alla fall.

men igår när jag kom hem och alla var trötta fick jag en överraskning. min farmor har kollat till vårt hus när vi vart borta, så när vi kommer in i köket ligger världens största vattenmelon där (älskar vattenmelon), sen när jag går  upp till mitt rum ligger det lite småpresenter där också :)

  

Sen behövde jag göra trädgårdsarbete, det borde vara barnföbjudet. hehe. och så hade jag hur mkt packning som helst att packa upp :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0