Från Möja

Hellou bloggen, olivia gråter floder efter att ha sett slutet av the Notebook, den är så himla bra, måste vara en av mina favoritfilmer. Annars är det jättemysigt här. Nästan hela släkten är här =) idag hyrde jag olivia sixten (kusin från USA) och syster en varsin tantcykel och cyklade runt på möja, jättekul :P men nu ska vi spela kort,ses. Juste vi badar hur mycket som helst det är cirkus 18 grader i vattnet. Nu börjar det bli dyrt för min mobil, får se om jag skriver något mer dom närmsta veckorna. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Y

Stine saknar dig m[ste prata med dig nasta monday och nagra veckor framot kan du vara pa mitt land snalla kom!!!!





din BASTA van nagonsin:) ylva

2008-07-13 @ 12:05:19
Postat av: Astrid

Saknar dej! När kan vi komma till Möja egentligen?

2008-07-13 @ 13:32:04
URL: http://mignon5.blogg.se/
Postat av: Stine

Hej hörni ser era kommentarer från min mobil, möja blir nog någon gång i augusti eller september med er saknar er så mycket.. Ses

2008-07-13 @ 15:46:48
Postat av: Y

Gissa vem som kommer tilll sverige imorron!

2008-07-18 @ 08:57:36
Postat av: Stine

haha du?

2008-07-30 @ 15:49:28
URL: http://stiine24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0