från Nynäshamn

Här kommer lite text från Gotlandsresan. hm, fast nu är det ingen gotlandsresa längre för vi ska tydligen inte segla över "det stora, blåsiga havet". så nu blir det väl till att segla runt i Sthlms skärgård som vanligt då.. annars är det ganska kul ändå. är i nynäshamn, och det är verkligen mysigt här måste jag säga =D mycket folk! senare ikväll ska jag och familjen äta middag på en restaurang (hoppas det blir stället med den söta kyparen) - och igårikväll grillade vi marschmallows på bryggan, mysfaktor 10. faktiskt. även om jag blir helt galen på min familj ibland, vilket man blir när man delar rum med syster och bror i en väldigt liten förhytt är dom helt okej ibland. men jag kan bli helt knäpp av att vara med dom såhär länge bara =) idag spelade vi minigolf också, en upptäckt talang nu för min del :) skriver förresten nu från brors laptop.


ha det bra, nu ska vi dra !
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0