today I'm back but tomorrow I'll be gone again

tjenixen! :) hemma igen, det var trevligt i ockelbo. igår fyllde bror min 17 år så vi firade honom. annars var det en massa promenader och har vart duktig och sprungit i veckan :D var på en strand som hette "playa de Ockelbo".
meeen, det har regnat hela dagen idag, från det att vi satte oss i bilen i norrland och körde hem. sen när jag fick skjuts in till stan ösregnade det fortfarande och jag hade inget paraply såklart. köpte en massa fina saker iaf :) men nu har jag lite ångest över hur mycket pengar som jag spendera :/

imorrn blir det till att segla igen, den här gången ska vi vara borta i nästan en hel månad.. först blir det kusiners landställe för att fira att kusin kommit hem från USA. kommer tydligen bli jättestort släktkalas, och min släkt är verkligen inte liten. sen blir det möja i några dagar där jag får träffa bl.a. Olivia :) och sen ska vi segla till Gotland. måste packa nu, bye bloggen och alla få som orkar läsa den x)

 
Olivia i stan och på Möja förra sommaren :)



Kommentarer
Postat av: Astrid

vem e det med grön sak?

2008-07-09 @ 11:10:12
URL: http://mignon5.blogg.se/
Postat av: Stine

Olivia x)

2008-07-30 @ 15:43:34
URL: http://stiine24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0