00:35:14

kom precis tillbaks från ellens hus :) hade trevlig middag på hennes altan, dock kunde inte A-k vara med eftersom hon är på konfalägret. skönt att ha konfan över för min del, alla åker ju nu på tre veckors läger, medan man själv är klar och konfirmerad :) så, efter att vi ätit jättegood middag och efterätt ville vi se på film, fast det fanns inte så mycket att välja på så vi valde att se någon yogafilm för "absolute beginners" och lära oss att yoga! är hur ovig som helst. hehe, var hur seriös som helst enligt dom andra, men vaddå, jag har velat lära mig yoga ett ganska bra tag nu ;)



annars har jag vart med astrid idag, hon ringde och väckte mig runt 11-tiden idag och kom över. tittade på teve, gjorde pastalunch och sen stack vi hem till henne. gjorde även den där listan i förra inlägget =P sen satt vi igång The Sisterhood of The Travelling Pants, gillar den filmen, tkr den är så otroligt gullig :) tvåan kommer ju faktiskt ut i augusti! (bild ovan) men kostas är ful, i boken står det att han är så hiimla snygg! ! dessutom hittade jag en väldigt bra låt i ettan där som jag har upptäckt är med i ganska många filmer och som är grejt att springa till! Unwritten - Natasha Bedingfield, ska lägga upp den någon gång när det faktiskt funkar på den här dumma bloggen.. sprang idag faktiskt *stolt*, men nu borde jag sova , gonatt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0