10 sanningar om Astrid

* Hon blir hög på en kaffe latte med socker i.
* 98% av hennes garderob består utav tryck t-shirtar
* Hennes röst är läskigt lik son brors: en gång när han svarade i telefonen trodde jag det var astrid, så jag sa "astrid, det här är kris! jag vet inte vad jag ska ha på mig imorrn!
* Hon är jätterädd för myror!
* Har städmani. Hennes dröm är att städa min garderob (som är väldigt stökig)
* Är vääldigt morgonpigg. På sommarloven brukar hon gå upp halv 8. Väcker alltid alla när man sover över.
* Älskar Veronica Mars.
* Hon äter äpplen på ett väldigt konstigt sätt. Okej, jag gör också så =P Hon äter liksom hela äpllet, inkl alla kärnor och klisterlappen.
* Hatar jordgubbar (förstår inte!)
* Hon vill pierca sitt ögonbryn och tatuera ett kinesiskt tecken på ankeln

:D

Kommentarer
Postat av: BUENA

Jag och Fanny äter äpplet på samma sätt som Astrid, hahah ;)

2008-06-16 @ 19:16:30
URL: http://buena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0