Casillas! :)

usch vad det regnar... :/ typisk svensk sommar. gud vad jag vill resa någonstans just nu. annars gillar jag inte att resa på sommarn, för det är ju då man vill vara hemma, när det är som varmast. men jag vet inte om jag tkr de..

var ute och promenerade med ylva på kvällen, vi gick långt . det känns väldigt bra med tanke på allt man ätit under midsommarn :P eller jag har iförsig inte ätit onyttigt, jag äter ju inte godis så :) på prommen gick vi förbi vår gamla skola som vi gick i mellan sexårs och sexan! det känns så konstigt med alla minnen därifrån. vi provade allting på skolgården, typ alla gungbrädor och allt, och ba "kommer du ihåg...?". haha, allt kändes väldigt litet. förut hade gungbrädan känts så hög, nu slog man i benen .  

sen blev det fotbollsmatch, Spanien - Italien. spanien vann på straffar, glad för de :) hehe, hejade på spanien: dels för att jag har vart där, dels för att jag kan snacka lite spanska och dels för att deras målvakt som var väldigt bra även var väldigt snygg :P sov gott :)



juste, snyggt namn har han också :) Casillas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0