España is my country :)

så jäkla glad för spanien :) Casillas och Fernando Torres är mina favourites =) så sjukt duktiga . sitter just nu med en spansk flagga på kinden som astrid målade dit så fint :P





just nu chattar jag med mali på msn verkar som vi ska se SATC imorrn. men jag har så mycket annat att göra med. ska städa rummet och packa, städa huset, springa, se en film som måste lämnas in imorrn, köpa present åt min bror.. och hinna in till stan till 18.00 ? aja, får se hur det blir . gonatt.


Kommentarer
Postat av: Amaliiiia

msnmsnmsnmsn MSN kompisar är vad vi är! :D:D:D

2008-06-30 @ 21:25:17
Postat av: Anonym

Torres e "tjejen" va?

2008-07-13 @ 12:27:49
Postat av: Stine

jo, vem det nu är som undrar.

2008-07-30 @ 15:47:07
URL: http://stiine24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0