Hemma från Malta! Ösbysjön^^

Ja, hallå igen :) hemma från härliga Malta, helt underbart kan jag bara säga! varmt var det, men här var det ju tydligen rekordvärme, så på malta var det nog inte jättemycket varmare än här . men 28 grader var det en dag! solat mig brun iaf, på tre dagar. hah, brännan får väl stärkas på här i sweden =)
kom hem sent inatt, somna typ halv 4. så jag har baa sovit drygt tre timmar inatt, men det kändes verkligen inte i skolan. hade dåligast humor och skrattade åt allting.

hade mitt sista prov idag, herregud va skönt. FREEDOM! är allt jag har att säga :)
nu är det verkligen bara chill. dagen var chill också, på idrotten som var första lektionen joggade några av oss/åkte moppe ner till ösbysjön och badade. så skönt i vattnet! sen fick vi så bråttom tillbaka till svenskan att det blev till att sitta i blöt bikini och utsmetat smink och skriva provet, haha. efter skolan ville vissa av oss bada mer, emma köpte chokladbollar och vindruvor som vi åt vid bryggan, mycket populärt^^

men, bilderna från malta kommer senare, nu ska jag kolla på alla inspelade avsnitt av Gossip Girl och DHW som jag missat de senaste två veckorna för att jag haft så mycket att göra.
ciao!

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh malta verkar så hääärligt :D
Ha en fin kväll! :)

2008-06-02 @ 20:18:52
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: BUENA

Ska vi bada imorgon på idrotten? :)

2008-06-02 @ 20:53:59
URL: http://buena.blogg.se
Postat av: Stine

haha, jaa vi hade väl tänkt det =)det är ju vår sista lektion så vi kan bada läänge imorrn ;)

2008-06-02 @ 23:04:31
URL: http://stiine24.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0