Irriterad!

gud ja. på onsdag kommer alla få sovmorgon till 12.30. förutom jag och dom som inte var här på drogkvällen (jag begärde ledighet för att plugga under drogkvällen, men fick veta efter kvällen att den inte fått godkänt, så nu är jag tvungen att komma tidigare på morgonen) för vi behöver vara i skolan från 9.00!  okej, jag vet att sommarlovet är så nära, men ändå. imorrn kommer de bli ganska sent, om man säger så.^^ hehe, got som stuff going on! så det sista jag behöver är en sovmorgon på bara 50 min, när alla får 4h. men aja, läste en gång en intervju med Gry: någon frågade henne om hur hon höll humöret uppe hela tiden och hon svarade genom att inte haka upp sig på saker som irriterar.. så, det ska jag nu göra. skitsamma, det är bara en morgon. 

imorrn har vi friluftsdag, ska åka till Fjäderholmarna. ska bli kul, vi ska typ bada :)
ciao!

 

Kommentarer
Postat av: BUENA

Ja, det skulle nog blivit kul om det... inte.. regnade, hah ;)

2008-06-10 @ 07:23:16
URL: http://buena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0