kväll

gillar att blogga. det är liksom skönt att skriva av sig lite. vart med ylva och astrid och haft mys <3 ylva och jag åkte hem till astrid och stödde henne lite (stackarn är rädd för åskan), åt lunch och pratade. ylva försökte hela tiden övertala astrid att åskan försvunnit och att det gick bra att spela tv-spel nu, men astrid trodde att teven skulle sprängas då. sen spelade vi Tarzan ändå  =P sen bar det av mot malin, för avslutningen på friidrotten. började med terränglöpning, men när jag kommit i "mål" hade jag så sjukt ont i magen :/ badade sen i edsviken och åt god middag :) när jag kom hem såg jag GG, riktigt bra tkr jag !




imorgon blir det grönan med the two blondies och brunetten, hehe =) vi ska väl försöka komma hem i tid till fotbollsmatchen, kan ju inte missa Sverige! men jag älskar grönan, dock inte lika mycket som Liseberg, och imorrn ska ylva med på Extreme :D och astrid på uppskjutet, avgudar dessa människor som.. vad heter det? överbevisar? motverkar? nej, överviljer sin rädsla, tror jag nog att det heter. nu ska hunden ut på en promenad, imorrn tar jag nog kameran med mig till the green lund x)

peace out!

 

Kommentarer
Postat av: ellen

kommentar från en besserwisser: man övervinner sin rädsla, inte överviljar :P

2008-06-19 @ 12:18:06
Postat av: Y

Ellen, ellen



jaja



jag ager jag akte Extrme!!!!



JAg ager jaja, jag ager!

2008-07-13 @ 12:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0