movies

Jag har typ minnesförlust, inget skämt tyvärr, kan tex verkligen inte komma ihåg vad  jag gjorde igårkväll. känns ju.. bra. kan glömma en massa andra saker heh. juste, såg en film med ylva: 50 first dates heter den, Drew Barrymore och Adam Sandler spelar :) den är så söt, drew var med om en bilolycka och har fått någon sjukdom som gör att hon glömmer bort varje dag. lite svårt att förklara, men hon har iaf minnesförlust och den är värd att se! skrattade ganska mkt om man säger så x)
annars har det vart mycket filmtittande för min del, ylva och jag såg även John Tucker must die och The Heartbreak kid. alla väldigt bra :) haha, favoriten måste vara John Tucker, så skön!^^ den här sommaren ska det bli en massa filmkvällar, har missat så mycket =P


   

snart så är det fotboll mellan Turkiet och Tyskland =) hejar på Turkiet bara för att .

//S

Kommentarer
Postat av: Amaliiiia

I love movies! :D

2008-06-27 @ 14:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0