Packar för Norrland :D

juste, gårdagen skrev jag aldrig riktgt om: var med astrid, vi solade på studsmattan och läste skvaller till hög musik på iPodhögtalarna =) grannen min blev nog lite irriterad. sen visade vi vårt stöd till spanien med att måla spanska flaggan på kinderna, hehe. après ca gick vi och handlade ingredienser till hemlagad pizza. våra flaggor fick mycket uppmärksamhet och folk ställde korkade frågor som "hejar ni på spanien?" astrid skämdes som fasen i butiken :P
stod sen och lagade pizza i flera timmar, riktigt good blev den! ska nog bli pizzabagare x) 
annars idag, har det inte hänt mycket. gick upp lite tidigare för att städa huset.. har ju inget sommarjobb den här sommarn för det känns som om man missar så mycket av lovet, dessutom är jag knappt hemma så jag jobbar lite i "hushållet". mamma och pappa ska besöka kalle nästa vår i USA, syster och jag får inte följa med, men jag har kommit upp med idén till att samla ihop pengar till flygbiljetten så att jag visst får de =) hehe, smart som man är :) såg På Smällen också, haha väldigt bra faktiskt. köpt presse till bror också, 17 år snart. :)

men nu packar jag för Norrland, ska vara hos mormor och morfar resten av veckan i Gästrikland/Hälsingland. Ungefär vid Ockelbo, där prinsen vår växte upp :) hemma på måndag igen. imorrn går juh tåget tidigt, innan 8.00, så jag borde väl dra. Hare najs !

ss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0