snart så

Tjo igen, har fått en vana att aldrig lägga mig före 12, inget jag riktigt kan hjälpa.. det bara blir så :) dessutom väntar jag på att mitt hår ska torka, har duschat. och veem orkar blogga mitt i natten om inte jag? måste säga att jag är lite tagggisch för imorrn! först avslutning, sen CG's som tradition, grilla och tillsist filmfest :D sommarlovet kan inte börja bättre .
:)


jaa... såhär såg det ut närmare ett år sen, innan avslutningen i sjuan.
herregud, nästa år är vi nior. menar iår, i höst. känns som vi precis började sjuan. eller näh x) men det har gått fort iaf. tebax till bilden: det regnade och var mulet då också, hoppas det inte blir det imorrn, trots vad vädret säger.. regn = ingen grillning. men, skriver nog inget mer förrän imorrn kväll kanske, hade!
puss!

:) f ngne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0