Sommarlov!

Första dagen på sommarlovet :) Vaknade av att mamma kom in i mitt rum och bah "haha,stine, gubbarna är utanför fönstret igen", så drog hon ner rullgardinen så jag fick lite privacy x) haha, det är nämligen några pålska målare som målar om vårt hus, och imorse målade dom precis utanför mitt sovrumsfönster. jättepinsamt, dom ser ju rakt in! liksom, mitt rum är ju på översta våningen. igår dök dom upp utanför mitt fönster när jag bara stod i underkläder, jag bah sprang därifrån x) liite jobbigt. kollade på teve förut också, när dom dök upp igen :@ och dom ska måla hela sommarn...

aja, hade skiitkul igår :) snacka om trött jag var när jag kom hem. gick upp runt 11 imorse, vart helt seg och trött hela dan, det blir så när jag sover länge. har bara lämnat huset när min hund har behövt gå ut. ylva kom över mitt på dan också, vi såg en massa avsnitt av Vänner, sen flyttade vi oss (med mycket besvär) ner till vardagsrummet för att zappa mellan  MTV och typ 5:an och en massa såpor. skulle kollat på film med några kompisar ikväll, men jag orkade inte, ingen annan heller verka det som =P så jag satt med familjen och såg fotbollsmatchen mellan Holland och Frankrike, tkr det är riktgt kul faktiskt!

imorrn lägger jag nog upp en massa bilder från gårdagens kul :)

PS. det är fredag den 13e .

Kommentarer
Postat av: Amaliiiia

Kul igår på kvällen! :D <33

2008-06-14 @ 23:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0