söndag

inte för att det spelar så stor roll att det är söndag , för mig är det lördag hela veckan som min lillasyster säger x) jaoo, gick upp 11 imorse igen och har inte gjort så mycket sen jag vakna. typ.. ätit frukost/lunch, gått promenix med hunden.. chattat med amalia på msn :P idag är det lite varmare faktiskt ! har inte så mycket för mig .. ikväll blir det till att åka in till stan och gå på bio med några kompisar (ylva, fanny, amalia och julia) och se Made of Honour, brudens bäste man på svenska . blir kul.

:D


veckan blir härlig också. imorrn ska jag äta middag hos ellen med några andra, på tisdag är det avslutningsmiddag på friidrotten och på onsdag vekar det som om Grönan blir av  :D sen på torsdag ska jag ut i sthlms skärgård för att fira midsommar på Möja . najs :) men nu är jag rastlös, ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0