summerdays are here

hello. varmt idag, mördade mig själv med att välja tights och långärmat.. idag var det chillii som vanligt! typ kollade på film och pjäser. efter skolan stack astrid och jag till mörby, skulle fira henne lite med att fika. mötte hanna som också följde med :) astrid sa till i kassan på cafét att hon fyllde år, så hon fick en gratis cola =P nu vet man vad man ska använda för knep, haha. näärå x) när jag kom hem ringde jag ellen, och vi cyklade iväg mot edsviken för att bada och schteeka i solen. fast vi hann aldrig bada, det som skulle bli första badet i edsviken i år, för ellen skulle hem och fira sin pappa :/

men nu är jag sen, ska upp till mörby c och klippa mig :( hatar det! dom kommer säkert klippa av en decimeter! hoppas det blir snyggt, vet inte ens hur jag vill ha det. ses!


image420
Grattis!! 


                                                                                                                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0