taggad

yes, min blogg funkar igen! hade så mycket att skriva igår kände jag, men så var den där flytten till plattform på gång :O men, helgen: fredags, nationaldagen, åkte jag och familjen ut till kusinernas landställe med segelbåten, myycket trevligt! och varmt :) vi seglade hem på söndagen, sen var det till att stressa in till stan och hitta avslutniingsklänning. hade bara två timmar på mig, så jag fick fortsätta idag med hanna. efter många timmars letande köpte jag, lite osäkert, någon dyr klänning från SOUK som ser lite.. bröllopsaktig ut. men fin är den! den är dock inte vit, som de flesta har så det känns ju bra.

annars då, det var skolans dag, vilket betyder inga lektioner! :D det var alltså en tävling om att samla ihop flest poäng. jag fick äran att hitta på en sommarhit med olivia, julia, amalia, elise och hanna :) hehe, tröga vi var ! satt i flera timmar och kom på nån slags ramsa. men det slutade bra, julia fick sjunga solo med vår text till patrik isaksson-melodi :) det lät väldigt bra, avgudar kvinnans röst! :)
ylva dansade i aulan, visste inte ens att min bästa kompis kunde dansa så bra. bra koll jag har. och lite annat kul som vinnarna fick visa upp. vår klass vann också tårttävlingen, maha x) den var vääldigt god :)

annars måste jag säga att jag är väldigt taggad inför fotbolls-EM!
(okej, nu funkar det inte att ladda upp bilder.. hatar det här systemet! skulle annars lägga upp en del fina bilder)

ciao so long!


Kommentarer
Postat av: hannaaa

Vad tyckte mammsen om la dress?

2008-06-09 @ 21:18:31
Postat av: Julia

Hehe, tack! =P

2008-06-10 @ 18:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0