The day :D

Sov längre imorse eftersom det inte går någon Blue Water High på helgerna, en tv-serie jag följer annars på sommarlovsmorgon :P gick upp, åt frukost och stack ut med hunden. sen åkte mamma och jag iväg till täby c och inhandlade lite grejer, lyckades få mamma att köpa ballerinaskor och örhängen till moi från indiska :) sen var man duktig och sprang i skogen, har skjutit på det hela veckan för att jag är så lat^^ men 5 km blev de iaf.
juste, haha, hade tråkigt mitt på dan så då kunde man chatta lite med jonasbrothers, lite kul :) är inge fan precis men det finns en kille där som är söt, den minsta Nick hehe. och så har dom gjort en bra låt: when you look me in the eyes, gick på tv hela tiden när vi var i USA. dom är i sverige nu, har någon konsert och signering och sånt, för er som gillar dom.

senare på kvällen var jag med ellen och astrid (chili!). vi var hemma hos ellen och pratade och kollade på när hon packade. hon åker ju till Chester i England imorrn på språkresa.. efter det är hon på landet i fem veckor, kommer sakna henne <3 men troligen ska jag komma till hennes land i juli eller augusti iaf :D 

                             
                                  jaa.. Nick jonas dåra :)

Kommentarer
Postat av: Astrid

han e helt klart sötast i det bandet

2008-06-29 @ 10:51:27
URL: http://mignon5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0