tisdag

Härlig dag, som vanligt numera ! :D badade i ösbysön idag igen, den här gången med nästan hela klassen. niorna hade vattenkrig på skolan, slutade med att jag blev helt sprutad i ansiktet haha. när jag kom hem ringde ellen mig, och det blev till att ligga och sola på gräsmattan och komma på vad vi ska köpa till astrid (och ellens pappa, hehe) som fyller år på torsda =P naajs och varmt! hade sedan ingen lust med träning, det är bara så ibland. men sen var det kul ändå, och skönt^^ hade lite humor där. haha, försöker bli av med min skrattreflex som ganska många påpekar, jag skrattar väldigt högt och kastar mitt huvud bakåt.. ingt som går att bli av med, sorry alla. :)

Gossip Girl idag fick mig att längta efter julafton där ett tag, men bara ett tag! älskar sommarn, om en vecka och två dar är det SOMMARLOV, innan det bara friluftsdagar, nationaldag, skolans dag och oseriösa grejer.

men nu måste jag öva till engelskapjäsen, another day people!
peace and love!
Hippie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0