tre blondiner och en brunett

haha, idag gick jag och Y crazy på lekplaneten (leksaksaffär), kände mig som liten igen när jag gick där och valde ut nalle puh-tallrikar, ballonger och allt. och dyrt blev det! det vi firade var alltså astrid som fyller 15, byxmyndig, får köra moppe och straffmyndig imorrn! hon fick en väldigt fiin prinsesskrona också, maha! kommer nog sno den, tyckte den var så gullig! bakade pannkakstårta också som var väldigt god! :) 

 

sprayade ner håret ganska mycket också, ingen färg fanns det kvar i burken efter iaf.. haha, väldigt fint. ellen tänker seriöst låta det sitta kvar tills imorrn och ha det i skolan :S jag gick med på det också, men jag tror jag struntar i det, hehe.

image414 image415

förresten, hade engelskapjäsen idag, kan erkänna att vi var väldigt seriösa! haha, hade jättemycket rekvesita. var butler och hade kavaj, bricka, champagneglas och allt som hör till =P anette vill nu att vi spelar upp på skolavslutningen, och jag tror jag kommer vägra. kul att det gick bra och så, men nej, det mesta berodde ju på alla kläder vi hade, och jah tänker inte ha den varma kavajen igen, hehe.

men nu är ylva här, hon hade grymt tråkigt hemma så nu ska vi kolla på Grey's! sen måste jag fortsätta städa :/ måste vara det tråkigaste man kan göra förutom mattehistorian som vår lärare tvingar oss att kolla på.

Det här ska bli årets bild btw! tagen idag på astrid också, blivande 15-åring :D haha, så gullig med choklad på tänderna och på näsan .

image416

have a good night!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Vilken FUUL bild!

2008-06-05 @ 11:46:55
URL: http://mignon5.blogg.se
Postat av: S

nej past!

2008-06-05 @ 23:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0