Lista :)

1. Värsta känslan? när jag gjort någonting dåligt som jag måste berätta för mina föräldrar..

2. Bästa känslan? när man vaknar och vet att man ska göra något kul :)

3. Din första tanke när du vaknar: vad är klockan?

4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon? Float on - Goldspot (från OC)

5. Har du någonsin varit kär? hehe jaa :)

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum? en affisch som jag fick för år sen :)

7. Vad har du under sängen? typ damm och papper osm ramlat under

8. Ser på? Grey's anatomy, Dhw, Gossip Girl...

9. Lyssnar på? en massa

10. Skriv nått smart! a + b = ab
11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem? Farfar och Heath Ledger

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS? "Heej :Dvi har bara vissa telefontiden det är därför ja inte har svarat förrän nu.. Va gulligt att du ville gå ut med Bosson med mej ;)men vi hade antagligen kommit fram och fått lämna in mobilen när du ringde..förresten, försökte ringa tbax, men din e typ avstängd..aja nästa telefontid imorgon tror ja, hoppas vi hörs då, puss"

13. Vad vill du bli när du blir stor? vet inte.

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig? vet inte, uppfattas väldigt olika av olika personer. men jag har hört personer säga: skrattar mycket, alltid glad, positiv. även: dåligt humör, "min pappas humör"

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick? julafton älskar jag <3

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i? vet verkligen inte

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan? my butt :)

18. Vilken superhjältekraft vill du ha? kunna flyga =P

19. Vad är du beroende av? mycket =) typ vänner och min iPod

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö? en båt så jag kunde åka hem igen =)

och tillslut, skriv din vanligaste kommentar:
naajs!


Kommentarer
Postat av: Amaliiiia

naajs! ;)

2008-06-17 @ 21:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0