ingen kickar fotboll som zlatan :)

Hellou there ! har inte skrivit på ett ett par dagar :) hade grymt kul igår iaf! sminkade mig riktigt kul, och satte på mig högklackat. vi badade i edsviken, det var varmare i vattnet än i luften. En sune kom nercyklande för backen ;) åt riiktigt god middag och efterrätt och hann kika lite på fotbollsmatchen mot Grekland, så jäkla glad för Sverige och zlatan! värsta taggad för EM! sov inte så mycket inatt, i allafall inte jag x) imorse satt vi bänkade framför sommarlovsmorgon, haha. var kom sandra dahlberg, eller vad hon heter, ifrån?! det är ju pinsamt! Nick tillbaka tack! ska klaga. "Hej, vi är åtta 15-åringar som vill ha tillbaka Nick som programledare i HejHej sommar!" haha.
det visade sig att jag inte behövde komma klockan nio, fick komma runt 12 istället, så astrid och jag stack upp till skolan 40 minuter tidigare än alla andra, för att servera till niornas lunch. shiat vad det regna! efter att jag gått fem meter utomhus förvandlades mina skor till vattenpölar och fick gå runt med vantar på fötterna i skolan :/ i skolan städade vi bara, sen fick vi dra hem. hyrde Juno och Linas kvällsbok med A och gjorde toast till lunch. trävligt! nu är jag själv hemma, skönt måste jag säga. ska städa rummet och sen slöa framför Vänner, orkar inte annat :) imorrn är det ju SOMMARLOV och grillfest! :)

:)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0