Bioo =)

Hellou, snart blir de bio för hela slanten med emmsi och hanna :) känner mig dock lite hängig nu, eller snarare trött men de kan bero på att jag vaknade tidigt imorse(halv nio!). är ju fortfarande morgon för min del. städarna är iaf här, så nu är mitt rum finfint =) så nu ska jag sitta här i en och en halvtimma själv, och inte göra någonting.. ganska skönt faktiskt, ska nog ta ett bad. emma ringde precis, ska möta henne i mörby vid ett-tiden, sen åker vi in till kära staden Stockholm och hämtar ut biljetterna som vi reserverat. vi ska allså se "27 dresses" som har premiär idag och katherine heigl är huvudrollen, hon som är med i Grey's nivet så den är säkert toppenbra . efter de ska jag åka hem och äta trevlig middag med familjen , sen blir de final i Let's dance =) japp, så ser min dag ut.
just d jah, nu är julia hemma från New York, pratar med henne på msn nu ! hon har ju jättefin blogg också, här är den. (www.buena.blogg.se) men nu ska jag nog sluta skriva, så att man orkar läsa dehär.
chattar med erica på msn också, som nu säger att 27 dresses är as dålig. lite blandade budskap här, men jag får väl se hur de blir .  
hare bra! ;)

image300



Kommentarer
Postat av: Astrid

Yooo!
Imorgon åker jag hem!
Vet du vad....(konstpaus)
Jag har kommit på minst TVÅ saker till vår lista!
Ses någon gång!

2008-03-28 @ 14:41:11
URL: http://mignon5.blogg.se
Postat av: BUENA

Jag vill också se den! Jag är ett stort fan av alla i Grey's (det vet du antagligen redan) så enligt mig är den bra fastän jag inte sett den hahah! Du får berätta hur den var, kram

2008-03-28 @ 15:47:19
URL: http://buena.blogg.se
Postat av: matilda

ååh jag vill också se 27 dresses den verkar skit bra! var den bra?

2008-03-29 @ 11:14:32
URL: http://www.matildaste.blogg.se
Postat av: Stine

den var urgullig! gå och se den =)

2008-03-29 @ 18:23:47
URL: http://stiine24.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0