Böwling

Hellou, kom hem från bowlingen för ett par timmar sen, vart och bowlat med mentorsgruppen. de gick bra jö =) de är otroligt vad pigg man kan bli på två glas cola, kände mig inte helt normal i bilen hem ;D
Klä John, Klä John, klä john, klä john hahah !
ville stanna kvar i täby och kolla på bio, men de var de inte så många som ville, så vi åkte hem.. och nu måste jag sitta och läsa klart en bok som jag ska recensera på torsdag.
hade hemkunskapsprov idag förresten, skönt att ha de avklarat. satt kvar hur länge som helst, jag behöver alltid så mkt tid på prov, men det kändes bra i alla fall.
boken som jag läser heter Förföljaren btw, och är skriven av Magnus Nordin. har inte kommit in i den riktigt.. här är en jätteliten bild iaf, hade ;)
image274



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0