Dagens

Dagens klädsel: jeans, linne , blå tröja
Dagens accesoarer: örhängen, halsduk
Dagens frilla: typ knut eller vad det heter.
Dagens smink: mascara & lite mer..
Dagens bästa: att jag fick skjuts imorse
Dagens sämsta: huvudvärk :/
Dagens köp: fruktjuice från hemköp
Dagens sysselsättning: plugga..
Dagens längtan: sommaren! och påsklovet på fredag =)
Dagens låt: haha bara för att jag har den i huvudet just nu - Hit me baby one more time
Dagens humör: waay to trött..
Dagens saknad:  min hund :/
Dagens fulaste: vet inte... inte sett så mkt fult idag :)
Dagens snyggaste: hm, de måste vart toppen jag och ellen såg på H&M..
Dagens måste: plugga :/
Dagens roligaste: var nog flummet på musiken xD

Kommentarer
Postat av: Amalia

Flummet på musiken XD

2008-03-18 @ 16:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0