filmkväll <3

Mamma och pappa är på fest, och min syster och bror flyr hemifrån vid tanken på att mina kompisar ska komma, så jag har huset för mig själv än så länge .. men om en halvtimma ungefär kommer iaf Ellen, ylva och astrid=) ska äta godgod middag, titta på Melo (dock vet jag inte om det är värt att titta på nu när björn gustavsson inte är med), och bara för att vi är helt galna i teven har jag också hyrt 13 snart 30.
måste också bara stolt säga att jag har sprungit femkilometern med mamma idag, mötte E däruppe som också vart duktig och springa femman, en eloge till oss :)

image273

Kommentarer
Postat av: Tude

faan va nice att ha huset för sej själv;) håller me dej, björn gustavsson e bäst:P

2008-03-08 @ 21:41:50
Postat av: Fanny

den är ganska bra! FICK DEN I JULKLAPP!

2008-03-23 @ 23:11:16
URL: http://baarajaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0