fredag & tröja från topshop =)

skönt med fredag! ska bli en kul helg.. , speciellt imorrn ;)
skoldagen var väl som den brukar, och när jag gick hem var jag så trött att jag bara lade mig i soffan och titta på Vänner, Gilmore Girls och OC (har inte sovit ordentligt på hela veckan). älskade femman <3 haha. iaf, måste gå snart då de blir tacos och film hos emma :)
åh just det, har hittat lite fina skor i amelianumret, finfint till sommarn .
btw, har någon sett ett vitt kuvert med mitt minne i?  
ha en bra fredag . litet inside joke ovan för dom som inte förstod de ;)
här är en fin tröja från topshop.

image272
















Kommentarer
Postat av: Astapasta

sööt tröja

2008-03-07 @ 18:05:55
URL: http://www.mignon5.blogg.se
Postat av: Y

Älskar tröjan!

hehe

2008-03-07 @ 22:55:35
Postat av: Amalia

Skitsöt tröja!!! Vill också ha :D

2008-03-07 @ 23:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0