funny shopping :)

shoppat idag med ylva som kom hem från Idre imorse, A-K och hanna =) har verkligen saknat ylvisen, har nog aldrig haft så kul som jag hade idag med henne, haha. måste säga att det gick väldigt flummigt till på coffee house.. synd då att hon åker iväg imorrn igen, hon ska ju praoa två veckor i småland..åkte in runt 12, och kom hem för ca en timma sen. guud, jag blir verkligen trött av shopping, mina ben är helt slut.
soo, mina planer ikväll är väl kanske att åka in till bengan på drottninggatan, har hört av syster att Simple Plan är där och signerar skivor :O vet inte om det är sant, men jag ska kolla upp de =) annars blir de pizza framför teven och "körslaget" som såg så jäkla coolt ut på reklam, ursäkta, men de gjorde verkligen de, de gick på reklam på bion.
smsat med astrid också, som äntligen är hemma från östersund <3
här är mina inköp idag:

image301image302

image305

image303 image304



- Dream matte mousse foundation, Kicks
- Vit kjol. TopShop

- Nagellack, H&M

- Svarta ballerina, DinSko

- Vita klack, DinSko


Kommentarer
Postat av: BUENA

Sööt kjol!

2008-03-29 @ 20:20:18
URL: http://buena.blogg.se
Postat av: s h o p a h o l i c m a m m a n svarar

snyggt nagelack=)

2008-03-30 @ 00:27:23
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0