HemmA

Nu är jag hemma igen, fast de hade vart skönt att stanna lite längre.. vart hos morm&morf sen i fredags och det har vart en äkta ta-det-lugnt-på-landet-lång-helg :) har stickat en halsduk! är faktiskt mkt stolt över mig själv, nu kanske jag får komma tebax till syslöjden haha. jag fick äta godiis nu under påsklovet, har vart gott =)
men nu är jag så jäkla trött (ursäkta språket) att jag känner mig som en mumie. svamlar till och med.

de sämsta mitt i allt just nu  är att alla är bortresta, så de är helt öde här. var ute på prommis med min hund i eftermiddags, och de är helt tomt :S måste ringa runt lite och höra om ngn verkligen är hemma.
de andra sämsta just nu är att jag är på ett sånt grymt shoppinghumör.. hittar hur mkt snygga kläder som helst  som jag känner att jag bara måste ha, men jag har spenderat så mycket så mamma stödjer nog inte min shopping :/

den här bilden säger allt just nu! tagen förra sommaren..längtar alltför mkt till sommaren! sommarlovet, och mitt hår är solblekt och fint på bilden.. :)ylva hade bränt sig lite i ansiktet dåra =) vi ser helt sjuka ut, men de bjuder vi på.
SAKNAR
image289

Kommentarer
Postat av: BUENA

Haha, Ylva var "lite" solbränd ;)

2008-03-28 @ 15:48:38
URL: http://buena.blogg.se
Postat av: Y

Ta bort!!!!!!

2008-03-29 @ 09:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0